Praktijkrichtlijnen
Afspraken en annuleren
Het kan gebeuren dat een afspraak verplaatst of geannuleerd moet worden. Wij willen u erop attenderen dat u dit minimaal 24 uur voorafgaand aan de afspraak aan ons doorgeeft. Een niet nagekomen afspraak zonder tijdige annulering binnen 24 uur wordt in rekening gebracht.
Betaling
Indien een behandeling niet vergoed wordt, verzoeken wij u de betaling direct na afloop van de behandeling te voldoen. Dit kan via een Tikkie (online betalingsverzoek) of contant.
Hygiëne
Een schone omgeving is niet alleen belangrijk voor uw comfort en dat van de therapeut, maar ook voor de gezondheid en veiligheid van kinderen die op verkenning gaan, kruipend en tijgerend. Hun veiligheid en hygiëne zijn van groot belang. Wij zouden er daarom graag voor zorgen dat onze praktijkruimte schoon en veilig is voor iedereen.
Privacy
We respecteren uw privacy en zorgen er daarom natuurlijk voor dat uw gegevens veilig worden bewaard, in lijn met de privacywetgeving. Meer informatie vindt u in ons privacy beleid.
Aanwezigheid en wachtruimte
Wij vinden het fijn als u op tijd op het afgesproken tijdstip aanwezig wilt zijn. Bent u wat te vroeg? Geen probleem. U kunt plaatsnemen in onze wachtruimte. We doen ons uiterste best om u op tijd te behandelen en de behandeling binnen een tijdsbestek van ongeveer 25 minuten te voltooien. Omdat we graag de nodige aandacht en zorg aan elke patiënt besteden, kan het voorkomen dat de behandeling wat uitloopt. Wij streven ernaar om de beste zorg te bieden, wat betekent dat onze therapeuten, afhankelijk van de behandelbehoeften, de duur van de behandeling kunnen aanpassen. Wij danken u alvast voor uw begrip.
Vragen en opmerkingen
Heeft u vragen, opmerkingen of iets waar u mee zit? We staan altijd klaar om te helpen. Neem gerust contact met ons op.


